focus, that's what i need to do

har precis ätit klart, det blev riktigt mysigt med tända ljus, musik och en massa köttbullar och makaroner. ja det är faktiskt de lättaste, och godaste jag kan göra ^ pratade lite grann med sue i tlf, satte på en maskin med tvätt och diskmaskinen satte jag igång, nu är det till att plugga gärnet!

ett smakprov på allt jag har just nu:
- naturprov på materiens byggnad och egenskaper
- Grand serminar, ska skriva om en bok vi nyligen läst på engelska C
- en biografi redovisning om Marilyn Monroe och då är det boken som också måste läsas
- FN rollspel, en massa resolutioner och sånt.. fan :/
- redovisning av en saga/dikt
- Projektarbete, redovisning/loggböcker/slutrapport. stort utropstecken där!
- läsa på om judendomen i religion.
och det sista (ifall att jag inte glömt nåt) en redovisning på en eventuell arbetsintervju.
ja juste, börja fundera på högtidstal.. åh gud så kul!
äsch det är bara att ta sig i kragen och fighta sig igenom allt så nu säger jag tjing! wish me luck


I will succeed! ^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!