Börjat att blogga via mobilen ^

Okej jag erkänner att jag blivit av en blogg nörd.. Dock inte lika mycket som jag varit och fortfarande är för Facebook men får se hur de blir med de nu. Det är här ni kommer börja hitta mig om dagarna förutom att jag lever mitt liv ^ har varit sjukt kallt idag och det är som sagt hur mycket snö som helst ute. Hade tur som fick skjuts av pappa imorse, och ja jag struntade i SL:s vädjande om att stanna hemma. Det har jag inte haft råd med då det är som jag tidigare berättat, mycket plugg! Jag och Mikaela genomförde vår projekt redovisning UDF och det gick faktiskt bra för att ha mestadels improviserat ;) åkte hem å lagade mat sen tog jag mig till Nicole och pluggade sam. Såklart så satt jag och dagdrömde på bussen och jag missade min hållplats. En positiv sak med det var att jag fick mig en liten promenix.. Sedan träffade jag sue och vi åkte och köpte strumpbyxor haha och åt på donken ^ gott! Nu ska jag tänka bort skolan för ett par timmar och få mig rikligt med sömn.. Imorn är en ny dag och mera packande.. Kryssning på onsdag :) Sleep well n cya! ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!