18.13

lilla sue ligger och sover, och jag sitter för mig själv och bloggar. älskar att bara få sätta sig ner och skriva av sig. det är som att någoting bara släpper på något sätt. har nog alltid kännt så, skrivandet har alltid varit en del av mig, även fast jag inte alltid skriver något speciellt så är det ändå något roligt. vet inte om alla kanske håller med mig? :p snart ska jag hemåt för att hämta lite kläder och sånt för att sen övernatta hos sue (: pratade nyss med kicki i telefonen och hon var sjuk. tänk om man kunde ställa upp för vänner i sådana här tillfällen, som de gör i amerikanska filmer då de kommer över med soppa eller nåt sånt, bara för att visa att man finns där för personen. Om inte avståndet hade varit så långt så hade jag definitivt kommit över med det! om du läser det här sötnos så vet du att du har en soppa innestående hos mig, eller varför tänkte jag inte på det? kan ju skicka en sån där cyber-soppa (a) ja, den är nu skickad. ok.. det är nog bara du och jag som sitter och skrattar åt det där just nu, som den torra humorn som vi helt enkelt bara har! ♥

Imorse vaknade jag efter att ha sovit ca 5 timmar igen, efter att gårdagen blivit ganska så sen. Vaknade av att klockan ringde och tänkte vem fan vill nåt nu! hade tänkt att ta en sån där sovdag, men nej sue fick tag på mig tillslut. jag slängde in mig i duschen och en 30-40 minuter senare var jag sådär lagom färdig för att springa till busshållsplatsen där sue, emil och hamberg hämtade upp mig för att köra mot skolan! 

börjar känna mig ganska så hungrig så ska dra upp den där sovandes saken snart så att vi kan göra de vi behöver göra =)
ha en trevlig måndagskväll! puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!