17:24

är ensam hemma och klockan är sådär runt halv sex tiden. det har varit en skön morgon, trots att jag försov mig och missade engelska lektionen. har varit på moln idag, bara för det känns som allt går mot rätt håll just nu! :)
slutade redan till lunch, men jag och mikaela bestämde oss för att vara kvar i skolan och plugga. vi vet sen tidigare erfarenheter att om man inte har lektion och åker hem så brukar det inte bli mycket gjort när det gäller skolan. vi fick en del gjort så är därför ganska stolt över mig själv. vi dessutom tog en sväng förbi biblioteket och jag lånade Marlilyn Monroes självbiografi, till svenska arbetet. skönt är det att det den är lättläst. det passar bra nu när det är mycket att göra i skolan!
nu måste jag fortsätta hålla koll på maten jag lagar ^

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!