på g med håret

håller på att färga håret. de senaste två/tre dagarna har jag färgat och färgat så nu borde de bli som jag vill snart. den färg jag siktar in mig på är en kall ljusbrun färg för att sen eventuellt ha lite solblekta slingor eller partier.. får inte se för blont ut dock. men det är på g.. ska låta hårbottnen och håret framförallt få vila lite innan jag gör något annat med det. har redan fått klippa topparna en bit för att det blivit rätt slitet av blonderingen.

imorgon är det sista dagen på 2010. detta ska absolut firas! nu är det bestämt vad som skall göras. mer om det imorgon! nu ska jag ta och göra något vettigt som att fullända kuvertet till csn (som måste tilll brevlådan senast imorn!)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!