22 december

hej gott folk!

idag förssov jag mig, så var inte på jobbet förän lite efter sju när jag skulle börjat klockan 6.. hatar att försova mig! tur att murre inte blev arg :)

mår inte alls bra idag, så kommer vara hemma från jobbet imorgon. så har bara legat och kollat på hela säsong 1 av solsidan och ska snart kolla på uppföljningen av reststop.. kanske blir ett par avsnitt av glee också.. jag kommer nog snart bli seriemissbrukare om det fortsätter så här haha! på bara knappt två veckor har jag sett alla avsnitt av spartacus, alla avsnitt av solsidan och ska nu börja på glee. dessutom har jag sett de fyra första avsnitten av årets julkalender och typ tre filmer. måste vara lite knäpp! hehe

en massa te ska jag nog dricka nu. är inte ett dugg trött längre då jag sovit en massa efter jobbet. en jätte bra idé med tanke på mitt tillstånd som förskyld och sjuk överhuvudtaget.
ett stort grattis igen till rocky som fyller 27 idag! den här goda marsipantårtbiten kom jocke, rockys kompis in med idag. MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!