a last day somewhere can be the first day somewhere else..

sista dagen på jobbet idag då.. var en riktigt bra dag ändå trots det jobbiga med att sluta. jobbade med janira och dahna, mina krambjörnar! :D riktigt underbara tjejer det där. fan vad jag kommer sakna våra knäppigheter!


min älskade janira.. alla våra sjukt roliga dagar på jobbet och fritid. alla våra små samtal och våra små påhitt när folk är sjuka tex. då vi bakade en kaka till en annan tjej som heter linda och sen åkte hem till henne, ställde kakan utanför hennes dörr, plingade på och sprang sedan och gömde oss.. kommer sakna våra små påhitt som springa in på hobbybutiker för att köpa grejer så att vi kan designa t-shirts eller göra coola tavlor i present när folk har fyllt år eller så haha! helt sjukt! det är som vi säger.. "du är min bättre hälft". när ngn undrar vart janira är, vad janira har för nummer på instämplingsmaskinen och så vidare frågar alla mig och tvärtom!



och Dahnas galna miner som hon gör, hon är så himla goofy! saknar våra små samtal under rasterna på jobbet då hon alltid ber en att följa med ut och röka. kommer sakna hennes tuffa och galna personlighet helt enkelt, får en alltid att skratta speciellt när man helst inte borde skratta! haha kanske är det framför en gäst i kassan eller så skrattar jag åt henne när hon får uppgiften att städa toaletterna. alltid lika roligt att se en dahna som nästan håller på att dö när det är stopp i toaletterna! eller idag när hon bad mig att fortsätta ta beställningen från en engelsman HAHA! dahna hatar nämligen att prata engelska så jag fattade inte riktigt vad jag skulle säga eller fortsätta med för hon hade redan börjat att ta beställningen. så jag sa: "can you please come to the next window." både jag och dahna skrattade när vi fick svaret "NO!" men så sa jag bara: "WELCOME!" haha vafan! vad skulle man säga liksom sa jag och dahna bara skrattade! :)

really gonna miss u guys och alla er andra! kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!