trööött

vart en riktigt härlig dag idag. kom hem efter jobbet och latade lite grann i soffan och pratade med kicki :) update från kalmar ni vet :) sen så gjorde jag mig iordning, duschade och så och sen tog jag mig till väsby där jag träffade becca! var hur kul som helst att umgås med henne igen. det senaste var i april då vi var i paris tillsammans, så det var riktigt roligt att se henne. vi satte oss först på wayne's coffee och drack en varsin stor kopp med varm choklad och grädde. sen gick vi vidare till tiger och becca beställde in mat. och vi fortsatte babbla på som vi gjort innan. ca tre timmar senare var vi mätta och trötta och jag åkte hemåt.

nu blir det relaxation och sen sleepytime! haha ska nämligen upp vid 8 imorn och äta en gooood frukost och sedan jobba 11-20 :) planerna inför helgen har ändrats lite grann och ser nu ut att bestå av familjemys då pappa kommer hem och lillebror kommer hit också. sista helgen innan jag flyttar ner till kalmar!! snacka om att jag är taggad!

sov gott nu, de ska jag göra hihi

Kommentarer
Postat av: Runarviktoria

Hello, any body here???

2011-04-20 @ 13:39:24
URL: http://runarviktoria.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!