planer för imorgon

oj oj oj vad mycket jag har att göra imorgonbitti.
lär få göra en checklista eller något så att jag inte glömmer någonting. haha ska i alla fall se till att sätta klockan nu innan jag somnar så att jag kommer upp hyffsat tidigt, kan ta en dusch och ge mig iväg för att rösta. måste nämligen göra det här i märsta innan jag flyttar. vilken tur då att det finns något som heter förtidsrösta. :)
sen ska jag träffa tugba för en fika på wayne's och sen ge mig iväg för att träffa milla och ellie på fika eller ngt. myspysigt inte sant? måste träffa dem innan jag åker annars tror jag att jag dör!

sen senare ger jag mig iväg till slussen. david the maaaan som han säkert hade sagt kommer att hämta upp mig där innan någonstans.. vart vi ska is a secret, you gys.. tell u later. kan ju säga det att ni lär se mig på tv haha :)

annars är det gonatt för min del. sov så gott! :)


ehum.. ja nu "faller" jag i sömn.. eller ngt (fråga mig inte vad som hände på den här bilden ;) ) goonattt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!