packar.. just detta kan ta ett tag

nu börjar jag att packa ner lite av sådana saker jag kanske inte kommer att behöva och som tar hur lång tid som helst att packa ner då jag måste fundera riktigt nog över vad jag inte kommer att behöva just nu.. hehe


alla mina vardagssjalar förutom en ljusblå som jag konstigt nog inte kan hitta.. skumt
(den längst till vänster fick jag av S, den svarta hittade jag faktiskt haha, den tredje från vänster har varit min favorit då den passar till nästan allt, burberry sjalen är köpt 2007 i london när jag var där första gången, den rosa har jag köpt någon gång och den blå fick jag i present av min lillebror och hans familj.. :)


mina lite "finare" sjalar måste packas ner också.. (den svartvita längst till vänster, eller i denna vinkeln blir de högst upp, köpte jag i Paris när jag var där i våras. har faktiskt inte hunnit använda den än. den guld/bruna med london tryck köpte jag självklart i london. köpte den andra gången jag var där, alltså förra sommaren. den gröna i mitten typ fick jag av kicki en gång i tiden och den vita med blommor köpte jag nu i somras när vi var på roadtrip uppe i norrland. usc den var väldigt dyr för att vara en sjal..)


och såklart ska jag ta med mig min aik halsdduk, kan behöva den i kalmar haha. den köpte jag när jag var på derby senast med martina och kicki.

och ALLA mina väskor..


köpt på gran canaria för ett par år sedan..


köpt i fagersta förra sommaren


en väska jag knappt använt men fått av min mamma




den senaste väskan jag köpt. den är från mango och är galet söt!


gillar den här väskan grymt mycket, för den är så stor och praktiskt samt snygg. dock har den gått sönder lite.. har väl slitit den med hälsan (:


sjukt underbar väska! den har jag nog slitit mest på då den är så rymlig och bra när man ska sova över ngnstans eller åka bort. love it!


en indian-inspirerad väska jag köpte inne på sisters för ngt år eller så :)


vet inte riktigt varför jag köpte den här. det var ett riktigt impulsköp.. den är fin det är inte det men det var riktigt dålig kvalitet på den. köpt på bella shoes.





en prada väska jag köpte i london för sådär tre år sedan. kommer ihåg att dem sa att den modellen var nyu på marknaden bara ett par veckor innan.


en väska jag fick av kicki när hon kom hem från chile :) verkligen annorlunda!


en väska som jag föll för för att den hade så ovanliga handtag. hehe


den här väskan är riktigt gammal.. köpte den när jag var 13 tror jag.. gick i alla fall i sjuan.


min såkallade "alla hjärtans dag-väska" hihi. fick den nämligen av S på alla hjärtans dag för sådär 2 år sen..


den här väskan köpte jag 2006 när jag var på kreta med familjen


en designer strandväska jag köpte i london förra sommaren.


en enkel men fy så älskad hm väska!

och så mina småväskor...


haha oj bra där.. missade den vita väskan där uppe men den som absolut är coolast här är ju faktiskt den stora tygväskan. dën köpte jag i peru nu i somras när jag var där med sue. hon köpte en likadan fast i svart. as ballt att de är typiskt peruanska och handgjorda :)

och allt detta... ska packas ned och får inte glömma alla skor.. hur ska det få plats..?



hej så länge.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!