nickislick, smiskis och slöfisen..

ja alltså fråga mig inte vad de tänkte på när de valde namnen. det är väl det man får räkna med när man smiter iväg på toa mitt upp i allt. haha! :D riktiga busfrön de där!


simon, erik och jag.


glaaad! kanske fick en strike där? ^^


där körde nicole iväg den :)


ursäkta bildkvalitén.. jag glömde den riktiga kameran så det fick bli min kamera på mobilen.


scoreboard ;)


mela va pro :)


erik, simon, ellie och jag :) fan hur kunde man missa kameran där. alla var så taggade på bild medan jag var så inne i spelet..


haha favvobilden ju! om jag ska vara ärlig ser jag ut som ett tard haha!




en glad nickislick :)




haha bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!