middag och bowling

japp så ser min morgondag ut! ska väl upp runt 10 tiden hade jag tänkt för att göra mig iordning och duscha innan jag drar iväg till helenelund för att möta upp de andra i klassen och ta oss till ellie. har i princip inte träffat alla sedan studenten så nu är det dags! riktigt taggad. ni vet när man saknat några och mna blir alldeles glad i kroppen över att få träffa dem? så känner jag just nu. vi ska käka tacos och dricka lite gott (kunna sitta och dricka vin då alla andra har börjat skolan igen.. känns lite tufft höhö.) i alla fall skämt åsido.. sen drar vi vidare på bowling. får inte glömma kameran imorn!




(en helg i våras då vi var hos ellie! mysigt värre var det.)

så ser min morgondag ut, härligt va! vad har du för planer?

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!