lite små ångest..

imorn ska jag förtidsrösta då jag som sagt flyttar i veckan och fortfarande är skriven här i stockholm. men på vilka ska jag rösta på? HJÄLP!

jag fungerar som så att nu när jag är arton år, är myndig och får rösta så ska jag banne mig göra det! jag personligen ser det som en självklarhet. en möjlighet till påverkan. om jag nu bestämmer mig för att inte rösta (som jag absolut kommer att göra) så kan jag inte sitta där på arslet och klaga på alla nya pissiga förändringar osv. då har jag ju inte (obeservera enligt mig själv) bidragit till ngt. jag hade chansen att göra min röst hörd genom att rösta på det parti som jag tyckte skulle styra sverige, men aj! jag tog den aldrig? då får jag vara tyst tycker jag. det var min åsikt om rösträtt. haha

nu ska jag fortsätta med testet på aftonbladets sida. måste veta åt vilket håll jag ligger som mest mot. gör det du också vettja! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!