Funderar..

Hoppade nu på bussen mot jobbet och som vanligt blippade jag mitt kort men så möttes jag av ett stort leende. Busschauffören log jätte mycket och sa glatt: "hej!" Jag blir så himla glad när man möts så, och inte av en surig chaufför som inte ens kollar på en. En till grej är att jag tänkt på att de oftast verkar vara kvinnor som är sådär glada. Nu kan jag inte prata för alla, men enligt mina erfarenheter i alla fall. Fler männiksor borde förstå att i och med ett arbete med människor går bra service hand i hand. Ett leende kan man väl bjuda på? Det gör bara så att fler männiksor kanske åker buss och så blir passagerarna på så mycket bättre humör dem med. Eller vad tror du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!