Bad update.. I know!

Rrrrriktigt dålig uppdatering, jag vet! Ledsen för det, för jag älskar att blogga! Hmm.. Ska bli bättre imorn! Har haft fullt upp med att jobba hela helgen. Började i torsdags då jag jobbade. Sen vart de fredag 11-20.30 och sen lördag 11-20. Tröööttt tjej var jag då! Haha men sen tappade jag på ngt konstigt sätt min sony Ericsson mobil.. Måste tappat den på bussen eller nåt?! Ja sen vart det träff med mina knasiga storasystrar som jag älskar till döden, och mina ursöta systerdöttrar som man helt enkelt har lust att äta upp! Och såklart magnus och Joakim (mina systrars män) å ngra till! Myspysigt blev det! Nej nu ska jag sova skriver mer imorn.. Got alot to tell u guys.. :) gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!