31 augusti 2010

vaknade av att telefonen ringde och att min hals blivit värre. hostar som bara den. nu när jag varit vaken ett tag så känner jag mig mycket bättre. helt sjukt, vad är jag för sjuk? haha

det är sista dagen idag på jobbet. sa upp mig förra veckan och nu är det dags. usch.. det här kommer att bli svårt. jag älskar ju alla på jobbet! men sånt är livet ibland. man lär känna folk och sedan får man träffa nytt folk. man kan absolut behöva lite nytt. det är bara tre dagar kvar, sen flyttar jag ner till kalmar. oj oj oj jag är faktiskt inte nervös längre. jag var nervös i juli kommer jag ihåg, och därinnan likaså. det är absolut ett stort steg här i livet att flytta ut. man får testa sina nya vingar och man kommer ifrån tryggheten som man har boende hos sina föräldrar. nu börjar allvaret. :)

det kommer att gå så himla bra, det vet jag! en sak som förmodligen kommer att gå mindre bra är väl att få in all packning i bilen på fredag när farmor och farfar kommer och hämtar mig. det är alla mina kläder, skor och jackor och ja.. you name it! men det ska nog gå med lite våld. känns riktigt svårt att lämna vännerna. det är det riktigt svåra. och mina systrar och mamma (som förövrigt fortfarande inte svarar när jag ringer. lite tråkigt med tanke på att jag faktiskt flyttar.) men herregud.. det är ju fortfarande inte USA vi snackar om hehe.


kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!