25 augusti 2010

har trots allt varit en underbar dag. jag väcktes runt tio tiden imorse av att mobilen ringde. jag hann inte svara, så satt och kollade på mobilen i en bra stund, kanske fem minuter, nojande om jag borde ringa upp eller låta henne ringa upp igen. (det var ett missat samtal från kalmar mc donalds, dit jag sökt jobb.) snacka om att jag var nervös!

efter de där fem minuterna bestämde jag mig för att ta mig själv i kragen och lyfta mobilen trycka på ring upp.. fatta om jag blev glad när hon sa att hon hade pratat med min nuvarande chef och sagt att han gett jätte fina refernser och att jag fick jobbet! tackade glatt och sedan lade vi på. det första jag gjorde var att hoppa i sängen skrikandes. och jag menar verkligen skrikandes. fyfan vad skönt det känns! :)

sedan in i duschen gjorde mig iordning för att åka till helenelund och möta upp gänget från klassen för att köpa taco ingredienser som vi sedan gick hem för att laga hos ellie. super mysigt! det var jag, ellie, camilla, nicole, simon, martin, erik, isberg, richard och jonas. vi åt god mat, som vi hade lagat tillsammans, sen chillade vi lite och bara umgicks. när sedan min mikaela kom så tog vi alla bilen in till sollentuna. vi skulle bowla ;)

mikaela vann på vår bana. jag och nicole låg där i närheten men fan vad mela var grym! det visste man inte haha! sjukt kul där med! trött är jag nu i alla fall efter en riktig toppen dag hehe.
hoppas du också hade en bra dag? vad hittade du på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!