24 augusti 2010

Godmorgon allihopa :) vaknade för en timme sen drygt av att min storasyster ringde. Kollade på klockan och "oj! Va länge jag sovit!". Vi pratade ett litet tag och när vi lade på somnade jag om igen haha.. Typiskt. Nu är jag i alla fall uppe. Det är jätte fint väder ute men har ändå inget planerat för idag. Blir fortsätta att packa ner grejer i kartonger. Just nu äter jag i alla fall lunch. Tänkte att jag missat frukosten såvarför inte köra direkt på lunch istället :) fick bli makaroner med falukorv och ska sätta på en film också, the proposal. skön morgon. Hur var/är din morgon? Kram

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

I min blogg skriver jag om en jobbig uppväxt och jobbiga upplevelser jag fått vara med om i mitt liv.. 100 % Sanning! Titta in här om du vill läsa: http://sandratjulins.blogg.se/category/barndom.html

2010-08-24 @ 18:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!