valborg

idag är det valborg. dagen då alla ungdomar maxar festandet. så har jag också alltid varit men i år så vill jag inte göra en stor grej av allt. jag ska in till uppsala med tjejerna och bara umgås. förhoppningsvis kommer vi att äta ute någonstans innan så det ska bli myspys. måste dessutom till sollentuna för att köpa en studentklänning.. suck!

just nu sitter jag med en del plugg som jag måste göra inför "Grand seminar" i engelska C.. och jag mår jätte dåligt.. jätte konstigt verkligen för jag har mått illa och haft ont i huvudet i flera dagar nu. men jag sover gott om nätterna så jag förstår ingenting. jag får knappt i mig den goda salladen jag nyss gjort. det är något fel på mig, definitivt haha.

jag hoppas ni kommer få en riktigt fin valborg! själv missar jag brasan och kommer att satsa riktigt rejält på min studentskiva på söndag istället :)

pussochkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!