sovmooorgon

kan inte mer än säga wiiie!varje tisdag har jag sovmorgon till halv elva då min buss ut till skolan i rosers går. jag sov utmärkt inatt, utan att störas av min arm som faktiskt gör ont fortfarande. har ätit frukost, valt kläder, lockat håret och ätit frukost. dessutom kollar jag på barnkanalen. nyss var det tecknade pippi på tivoli haha. det är bara en massa sport och tv shop på de andra kanalerna och det var faktiskt inte lika intressant som att kolla på pippi. 

imorse när jag vaknade och kollade ut genom fönstret tyckte jag att det såg mycket grönare ut på gräsmattorna. hm.. det börjar verkligen att bli vår på riktigt :) så dagens oufit fick bli mina mörka jeans från ginatricot, en svart tröja med lite volanger från hm (köpt för kanske ett år sedan), mina nya vår skor från hm, och lite oversized bangles och armband i silver. får dessutom inte glömma min sandfärgade vårjacka och nitväska.

nu börjar det närma sig för att gå ut, måste hinna fortsätta med frågorna om matspjälkningen och sedan borsta tänderna :)

ha en riktigt varm och solig dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!