nu kokar jag

jag är riktigt arg på www.stylebystars.com! jag beställde min studentklänning redan den 16 mars, och har fortfarande inte fått den! den skulle komma inom fem veckor och nu har det gått sex veckor. de lovade att uppdatera en angående leveransstatus och så vidare men det har bara varit bullshit! nu sitter jag här, småstressad för att inte hitta en klänning och det är bara runt en månad kvar, och dem har fortfarande inte hållt vad de lovat. de skrev för sådär en vecka sen att det nog skulle komma till mig under veckan, men det har den ju inte gjort. den verkar heller inte vara utskickad från dem för det sa dem att de skulle meddela mig om när de väl hade skickat ut den. jag ställde mig då frågan för en liten stunde sedan, arg som jag är.. ska jag vänta och hoppas på att den ska komma snart, och räkna med att kanske få den inom en vecka innan studenten, eller ska jag helt enkelt skita i dem helt, och ta mig till en affär och köpa en som jag vet att jag kommer att kunna gå hem med direkt?! jag bestämde mig för att skicka ett riktigt argt mail där jag förklarade hur besviken jag var och att jag inte vill ha klänningen längre.

på fredag är det bara för mig att ge mig ut och leta efter en ny.. hoppas bara inte det är utplockat som jag förmodar att det redan kan vara på en massa ställen....


KUK HELVETTE!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hejsan allt bra? =)

Kram//julia

2010-04-28 @ 21:51:37
URL: http://pinkstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!