natti

sitter med laptopen i knät och magen den är full av glass :) snart är det faktiskt dags för mig att sova. imorn ska jag upp tidigt, packa väska inför jobbet göra mig iordning och sen, förmodligen springa till bussen (som jag alltid får göra) för att ta mig till skolan. tyvärr så kommer jag nog att få IG på mitt sam prov imorgon för jag har glömt boken hemma hos sue och idag hade jag verkligen ingen lust att ta mig någonstans. istället har jag pluggat på lite andra saker som har behövts att göra.

nu är helgen så uppbokad som den bara kan bli.. kan berätta hur min fredag ser ut: det blir det skola, shopping med martina, tugba och sue och sen till jennifer i rönninge för bastu och chillkrök med tjejerna. riktigt super mysigt! den där shoppingturen blir till att leta efter en baseball jacka.. ni vet dem där ursnygga sakerna man bara måste ha just nu! :) sen ska jag förmodligen kolla på en ny klocka. jag gråter faktiskt lite inombords så fort jag tänker på min ursnygga klocka som bara försvann igår natt.. förstår bara inte hur en klocka, som sitter på armen kan "försvinna" under en utekväll. överhuvudtaget hur fan kan en klocka försvinna sådär?! är det någon som har plockat av den från mig eller har jag möjligtvis gett bort den? nej.. det kan inte stämma. kan man vara så knäpp? försöker tänka på att jag ska vara glad för att det var klockan som försvunnit och inte min iphone.. så sa johanna till mig idag i alla fall.

nej nu blir det sängdags. känns lite elakt att flytta på milla (min ena katt) som ligger så sött i mitt knä.. men a man's gotta do, what a man's gotta do..

sov gott sötisar!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Sov du gott? :)

2010-04-22 @ 15:34:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Parterapi

Se inte detta som en reklamkommentar, se det som en chans att börja läsa en ny blogg som inte räds att ta upp något.



Kom igen, våga fråga!

2010-04-22 @ 16:42:31
URL: http://parterapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!