godmorgon!

sovmorgon för mig idag :) börjar nämligen halv ett med naturkunskap.
sue ringde imorse och väckte mig och vi pratade lite grann och sen var det bara att gå upp :) ska ta 9.04 tåget hemifrån och sedan träffa andreas för att fika i sollentuna. :)

det är otrolitg vackert väder idag, och humöret är på TOPP! dagens klädval fick bli beiga chinos, ljusgul tröja och min korta skinnjacka och de svarta enkla tygskorna. då jag lade mig med blött hår igår kväll så blev mitt hår sådär vågigt/lockigt som det brukar bli när man sovit med blött hår, så har fixerat det med lite saltspray så nu blev det likt äkta hollywood lockar :)

nej nu ska jag borsta tänderna och kolla så långt jag hinner på "vakna med the voice." :) ha en bra dag allihopa!

pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!