får inte nog av att läsa bloggar

jag läser mina favorit bloggar minst en gång per dag, vissa läser jag flera gånger om dagen. det är liksom beroendeframkallande. www.kenzas.se är den jag faktiskt läser stup i kvarten! annars läser jag också www.tyras.se , www.dennism.se , www.kissies.se (bara för att jag inte fattar vad hon håller på med) och sen självklart en massa bloggar här på blogg.se :) det finns en massa bloggar som inte är kända men som är heeelt galet bra! varför inte testa du med?

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Nej, jag visste inte heller att det fanns så små hästar :)

2010-04-27 @ 13:08:23
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!