ett inlägg sen är det bums i säng

ja det låter kanske lite som en mamma eller pappa skulle säga till en när man var liten, men faktum är den att jag är som min egna lilla mamma. jag tror att vi alla har en röst där inne som säger åt en att göra en massa saker, "plocka undan disken, ät nyttig mat, var inte ute för sent, och gå och lägg dig i tid". en sådan röst har i alla fall jag. i och för sig så kan det ju vara så att man har blivit hjärntvättad under sin barndom av allt tjat om vad som är rätt och fel och vad man måste och ska göra och vad man absolut INTE får göra. tänk egentligen om det inte fanns något rätt och fel, om det inte fanns någon som berättade om saker man inte bör eller ska göra, om ingen berättade för en att det man gör skapar konsekvenser vare sig det är bra eller dåliga.. tänk om.. hur skulle det då egentligen vara?

ska nog ta och sova nu.. mina ögon vill inte hålla sig vakna längre, och med tanke på hur bra jag sov inatt för att jag lade mig hyffsat tidigt, så vill jag mer än gärna dra täcket över mig och slumra in. måste lyssna på "mamma". hihi

sov så gott allihopa! det ska jag göra, och hoppas fan inte jag lägger mig på den sidan där jag tog twinrix sprutan..ouuuuuch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!