dålig uppdatering

har verkligen varit dålig på uppdateringen här på bloggen nu under helgen och det är för att jag har haft fullt upp!
men här kommer en lite snabb uppdatering.

på fredagen åkte jag inte till stan direkt efter skolan med martina och sue för att kolla i affärer. det var riktigt mysigt. det var varmt och fint väder! fick med mig ett par fina och samtidigt billiga kap.. kan visa bild på det sen.
därefter sprang jag och sue till tåget för att åka till rönninge och umgås med jennifer och linnea. Sue tabbade sig big time, då hon sa att "det här är bussen vi ska ta" men det var heeeeeeeeeeeeeelt fel. den lilla nörden. väl hos jennifer åt vi middag. det blev potatisgrattäng, sallad, grillat kött och bea till. det var riktigt gott. jennifer är en sån duktig liten kock.. men vad förväntar man sig.. hon går ju på hotell och restaurang :)

på lördagen åkte jag, pappa och min låtsats mamma in till stan för att möta upp min lillasyster. jag hade inte träffat henne på 5-6 år då vi bor så långt ifrån varandra. det var jätte trevligt! hon har blivit riktigt stor, kände knappt igen henne. :) vi sa sedan hejdå och så gick jag runt och kollade i affärer. fick då med mig lite nya kap. det roliga är att jag börjar tänka lite ekonomiskt. fick med mig fina saker som också var billiga. på lördag kväll drog vi till ellie i helenelund för att överaska johanna som fyller år. det blev en riktigt lyckad kväll med en riktigt chockad johanna, en massa tårta, dansande och såklart hade alkohol ett finger med i spelet haha.

idag, söndag var en riktigt jobbig dag. åkte bakis till jobbet och under dagen mådde jag bara värre. blödde näsblod och vara alldeles svimfärdig och trött var jag i hela kroppen. genomled dagen och så fort jag kom hem så slängde jag av mig jackan, och bara störtade i säng. de där två underbara timmarna av sömn var riktigt behöveligt! ja.. det var min helg. riktigt lyckad blev den i alla fall. :)

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!