27 april

idag var en bra dag förutom att jag hade lite små irritationer inom mig.. men det var varmt och skönt och i helhet var jag på bra humör. det är det enda som räknas. i skolan var det en massa penga fixande inför studentskivan och sen slutade jag i princip. hade egentligen inte behövt att åka till skolan. men fick skjuts hem idag av linda och sen när jag kom hem såg mina planer ut att gå ut och sola. men min bästa vän ringde så jag tog bussen ner till station för att möta upp henne. :) vi sprang in på pressbyrån och köpte en varsin glass och gick sen upp mot centrum för att kicki skulle låna ett par böcker inför ett arbete om regnskogar. vi lånade lite böcker, både hon och jag och sen hamnade vi sittandes på två stolar de resterande ca två timmarna. vi tog en massa kort, pratade (som vi två kan göra i flera timmar utan att sluta för uppehåll.. vi har helt enkelt så mycket att prata om), skrattade, grät (jag läste upp hyllningstalet jag skrivit om henne :) och sedan flummade vi och åt en massa godis och chips som jag trollade fram ur min väska. :) fan vad jag älskar henne! hon är helt enkelt världens bästa vän! :)

när jag kom hem åt jag och min låtsats mamma en riktigt god "hemmalagad" sallad, det blev riktigt gott.
om man ska sumera hela dagen så blir det nog- en dålig start men ett bra slut :) bilder kommer om en liten stund.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!