26 april 2010

har varit en lång dag idag. jag och sue kom inte med på "skolbussen" imorse, så vi gjorde en sån där sjuk sak.. vi bestämde oss för att gå hela vägen. det är väl en sån där kilometer från roserberg station ut till vår skola så det tar ett litet tag att gå. dessutom hade jag på mig mina nya blåa skor och det började att skava riktigt rejält. det var inte okej! haha

kom hem för ett tag sen efter att fått skjuts av mickis från skolan, och mötte sedan upp sue och janina. eftersom vi ska till peru snart, så var det läga att ta twinrix sprutan (sprutan mot hepatit a och b). och aj vad det började spänna i armen efteråt. vi konstaterade, eller i alla fall jag att det inte gjorde lika ont som att ta svininfluensan sprutan men näst intill. det är nog det som är det värsta med sprutor. att det spänner så himla hårt i armen, inte själva nålen i sig. :) sue däremot tyckte det gjorde riktigt ont. haha

nej nu ska jag fortsätta äta mitt godis, lyssna på musik och fortsätta plugga.

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!